Ur min brevlåda

Gunnar Ardelius kommer med en ny bok! Jag har, som vanligt när det kommer till Gunnar Ardelius, väldigt höga förväntningar på Tjuren från Solna och jag hoppas verkligen verkligen verkligen att jag kommer att tycka bra om den. Faktaboken Visste du att...? kom som en överraskning i brevlådan och det var ju en väldigt trevlig sådan. Den innehåller både viktig och oviktig fakta och nödvändig och onödig information. Jag har till exempel lärt mig att man får plats med världens fem minsta länder i Walt Disney World i Florida och att mer än 88% av jordens befolkning lever på det norra halvklotet. Kanske återkommer vidare om den. Mer om Tjuren från Solna kan jag dock garantera att ni kommer att få läsa, recensionsdage är 3 maj och jag kanske hinner läsa den tills dess men någon gång därefter kommer det i alla fall upp en recension på den.