Vecka 15

Det är måndag och en ny vecka och för mig innebär den här veckan en helt tom vecka där ingenting är inplanerat. Så skönt! Ska ju såklart försöka plugga så mycket jag kan men det känns ändå skönt att jag kan lägga upp det hur jag vill.

När det kommer till bloggen så har jag nu läst ut Kvinnan i fönstret av A.J Finn men eftersom det inte är recensionsdag förrän den 24 april så kommer ni att få vänta på mitt omdöme. Just nu läser jag Mördarens mamma av Ida Linde och så långt som jag har kommit så verkar den lovande, språkligt fin! Den kommer jag nog både att hinna läsa ut och recensera innan veckan är slut. Sedan får vi se vad jag plockar upp, det lutar åt att jag ska ta tag i John Greens Sköldpaddor hela vägen ner. Den känns snabbläst.

Hoppas att ni alla får en fin vecka med mycket vårkänslor! 
 
#1 - Marie i skrifvarstugan

Ibland är det skönt att ha helt tomt i agendan. Hoppas du får en bra vecka då. Ser fram mot din recension av "kvinnan i fönstret".