Fredagsfråga - Läsningen i sommar

Fredag! Och den här veckan gick mycket fortare än vad jag först trodde att den skulle göra, det är ju redan helg liksom? Den här veckan lyder helgfrågan inne hos Mia: Hur har läsningen gått i sommar? Jag tycker inte att läsningen har gått varken bättre eller sämre i sommar än vad den har gjort under tidigare delen av året, det flyter på ganska stillsamt liksom. Jag har nog dock läst mindre den här sommaren än vad jag har gjort tidigare somrar men det beror ju såklart på att jag inte har haft möjlighet att ligga i en solstol och läsa flera timmar i streck. Det har funnits ett annat litet liv som pockar på uppmärksamheten. 
#1 - Åsa

Finns andra små liv så ska de få gå före. ;)

#2 - Villa Frejas bokblogg

Det låter mysigt. Mindre läsning men mer av annat :)

#3 - A ROOM OF MY OWN

en får ju ta det viktigaste först så klart

#4 - Hanneles bokparadis

minns inte förra året, men nu har läsningen varit bra.

#5 - Marie%20Eggimann

För mig har de gått sämre men jag har haft gäster så det är nog därför