Månadsutvärdering - November
 
Böcker som lästes i november:
Alex Schulman - Bränn alla mina brev
Mons Kallentoft - Himmelskriket
Gillian Flynn - Bränd himmel

Varav egna: 2
Varav lånade: 1

Bästa boken: Bränn alla mina brev
Sämsta boken: Himmelskriket

Antal köpta: 7

Kommentar: Herregud! Det här måste gå till historien som min sämsta läsmånad hittills. Vad jag har att skylla på? Jag har varit så extremt trött. Jag skojar inte när jag säger att jag har somnat ungefär vid halv åtta varje kväll. Vilken tur då att jag i alla fall fick lite böcker köpta istället! Köpte dock en bok som jag redan hade hemma i bokhyllan, vågar inte ens säga hur ofta det händer mig. Men det kan inte bara vara jag? Säg att ni också kommer hem med böcker ibland som ni redan äger? Men nu är det december. Den bästa lästiden av alla lästider, eller hur? 

Filmer som recenserades i november:
-

Böcker som ej recenserades på bloggen:
Kerstin Thorvall - Jonas och kärleken
Anna Höglund - Mannen som byggde ett hus
KAtarina Genar - Den magiska kappan
Barbro Lindgren - Lilla Sparvel

#1 - Monika

Även min november var dålig när det gäller läsning. Fattar inte vad som hände.

Två gånger har jag köpt böcker som jag redan har :(

#2 - [Anna]

Förut kom jag alltid hem med böcker jag redan hade. Därför jag har min Lästa och Olästa sida på bloggen, så jag kan gå in och kolla så jag inte har böckerna :)