Månadsutvärdering - Februari
 

Böcker som lästes i februari:
Sandra Beijer - Allt som blir kvar
Ellen Ekman - Lilla Berlin: Cute overload
Ellen Ekman - Lilla Berlin: So last year
Karin Slaughter - Triptyk
Ellen Ekman - Lilla Berlin: Leva life
Martin Widmark - Den långa vandringen
Ursula Poznanski - Sveket
Ellen Ekman - Lilla Berlin: Alla mina vänner
Sara Ask & Lisa Bjärbo - Mega vego
Martina Haag - Livet går så fort. Och så långsamt.
Ane Riel - Kåda
Kalle Güettler, Rakel Helmsdal & Áslaug Jónsdóttir - Monster i knipa
Richard Byrne - Jag vill gå först
Hanya Yanagihara - Ett litet liv

Varav egna: 6
Varav lånade: 8

Bästa boken: Triptyk
Sämsta boken: Allt som blir kvar

Antal köpta: 0

Kommentarer: Ser ni att antal köpta står på noll trots att det är bokrea-månad? Helt otroligt! Borde nästan uteslutas ur bokbloggarklubben. Annars har det varit en månad med väldigt höga betyg, det var länge sedan jag läste så mycket som höll en så hög jämn nivå. Det har trots allt blivit flera fyror och det från en bloggare som är väldigt restriktiv med betygen. Antalet är också lite missvisande då flertalet är seriealbum eller bilderböcker som inte tar speciellt lång tid att läsa men även om man bortser från dessa så tycker jag att jag har läst på i en bra takt. Jag har dessutom hittat en författare som jag omedelbums gick och lånade en till bok av, nämligen Karin Slaughter. Kan helt klart bli en ny favorit!

Filmer som recenserades i februari:
-

Böcker som ej recenserades på bloggen:
-

#1 - Monika

En bra läsmånad ser jag. Och inte en enda ny bok, fantastiskt :)

#2 - C. R. M. Nilsson

Så himla kul att du fastnade för Lilla Berlin 😊 Jag måste ta tag i att läsa Ett litet liv nu när jag har köpt den och läsa Zelda också.

Svar: Ja, Zelda! Du kommer att älska!
Carolina Edvinsson