Månadsutvärdering - Januari
 
Böcker som lästes i januari:
Lina Neidestam - Zelda: Allt är normalt
Annica Hedin - Stig
Chloé Perarnau - Orkestern: Sök och finn - jorden runt
Peter Lidbeck - Kvinna utan minne
Therése Lindgren - Vem bryr sig?
Lina Neidestam - Zelda: Täckning saknas
Lina Neidestam - Zelda: Uppbrott och utbrott
Lauren Graham - Pratar så fort jag kan: från Gilmore girls till Gilmore girls
Mons Kallentoft - Djävulsdoften
Karl Modig - Döden är inget skämt
Mac Barnett - Vargen, ankan & musen
Lucy Cousins - Pick pick pick
Anna Kubicek Boye - Innan snön faller

Varav egna: 7
Varav lånade: 6

Bästa boken: Stig
Sämsta boken: Djävulsdoften

Antal köpta: 0

Kommentar: Nu har jag kommit igång och läsa igen och det känns väldigt roligt, till och med bloggen har fått lite uppmärksamhet den senaste tiden vilket också är väldigt roligt. De nya rutinerna börjar helt enkelt sätta sig. Januari har dessutom bjudit på många bra böcker så jag kan inte vara annat än nöjd känns det som. Jag hoppas bara att februari fortsätter i samma spår!

Filmer som recenserades i januari:
Hitta Doris
Zodiac
Legenden om Tarzan
En man som heter Ove
Zootropolis

Böcker som ej recenserades på bloggen:



#1 - Monika

Jag tycker det är jättekul att du är tillbaka :)

Svar: Yey, tack! Vad glad jag blir!
Carolina Edvinsson

#2 - C.R.M. Nilsson

Det känns som om jag måste läsa Zelda :)

Svar: Ja, det tror jag helt säkert att du skulle gilla!
Carolina Edvinsson