Vecka 8
Det är måndag och sportlovsvecka för vissa, jag saknar att ha sportlov. Jag önskar att jag kunde säga att det är måndag och att jag är taggad på en ny vecka men det är jag absolut inte. Jag ska nämligen lämna in så långt som jag har kommit på min uppsats på torsdag och det är pinsamt lite som jag har skrivit hittills och jag är rädd för att jag inte kommer att hinna skriva så mycket mer heller. Jag ska såklart göra mitt bästa men känner att jag allra helst vill lägga mig ner och ge upp just nu. Helgen kan jag i alla fall se fram emot för då ska vi iväg på galej!

När det kommer till läsning och recensioner den här veckan så får vi väl också se hur mycket jag hinner. Jag kommer i alla fall att läsa klart Triptyk av Karin Slaughter som jag håller på med just nu. Jag ville inte lägga ifrån mig den igår kväll men var ju så illa tvungen för måste försöka prioritera sömn när jag kan och så vidare men ikväll tänker jag minsann inte släcka lampan förrän den är utläst. Väldigt obehaglig och väldigt bra läsning! Efter den vet jag inte riktigt vilken bok jag ska plocka upp, finns ingen klar planering för tillfället så det blir väl att gå till bokhyllan och botanisera. Det kan vara kul det med ibland, resulterar antingen i flipp eller flopp!

#1 - Vargnatts bokhylla

Triptyk vill jag läsa så låter lovande att du inte vill lägga ner den :D

Svar: Den var väldigt bläddervänlig om jag säger så! ;)
Carolina Edvinsson