Veckans topplista - Bokrea
Tisdag och veckans topplista som den här veckan har det givna temat bokrea. Jag har plockat ihop fem barnböcker för de yngsta som ni kan fynda på bokrean som är riktigt bra! Själv har jag inte lagt någon beställning, vet inte vad som hände med det där riktigt men böckerna ligger kvar i varukorgen. Än finns det ju tid! 

1. Johanna Thydell - Dumma teckning
2. Ulf Nilsson - Adjö, herr Muffin
3. Martin Widmark - Lilla Sticka i landet Lycka
4. Maja Säfström - Fantastiska fakta om djur
5. Sarah Sheppard - Viktiga kartor för äventyrare och dagdrömmare


#1 - Mösstanten

Fin lista.

#2 - Villa%252520Frejas%252520bokblogg

Dumma teckning är verkligen en fin berättelse, så vardagsnära.

#3 - Boklysten

Tack för tips!

#4 - Monika

Barnavdelningen var egentligen det enda stället där det var riktigt trångt i morse, men där behövde inte jag vara ;)

#5 - Fialia

Kul med barnbokstips!

#6 - Mia%2520Eggimann

Vilka fina barnböcker.

#7 - violen

Så roligt med barnböcker.

#8 - A ROOM OF MY OWN

Fantastiska fakta om djur verkar kul. Sarah Sheppards böcker är alltid bra

#9 - Hanneles bokparadis

Viktiga kartor är helt underbar!

#10 - Vargnatts bokhylla

Fantastiska fakta om djur har jag klappat på flera gånger men inte köpt än :)

#11 - [Anna]

Åh vilka söta böcker!! Köper alltid hem massa böcker på bokrean till mina barn :)

#12 - Snowglitter

Adjö Herr Muffin får mig att nästan gråta vid bara man hör titeln :( :D

Svar: Ja, den är hemskt sorglig! Men samtidigt på ett fint sätt.
Carolina Edvinsson

#13 - Lena

Tack för trevliga tips.