Helgfrågan - Vilka bloggaktiviteter deltar jag i?
 
 
Jag har ju inte varit med i Mias helgfrågor tidigare, även om jag har sett att de är väldigt populära hos andra bokbloggare, men nu känner jag att det är dags även för mig att träda in i gemenskapen. Den här veckan lyder frågan: Vilka bloggaktiviteter brukar du delta i? Och har du något husdjur?

Tidigare deltog jag i både Top Ten Tuesday, Söndagens smakebit, Bokbloggsjerka, Tematrio och ungefär alla läsutmaningrar som fanns att tillgå. Sedan tyckte jag att det kändes lite krystat så jag slutade. Men tydligen är jag på väg tillbaka igen. Tycker kanske inte att själva inläggen blir så kul men det brukar vara ett enkelt sätt att hitta nya bokbloggar och det är ju väldigt positivt.

Och om jag har husdjur? Eh ja, dessutom har han litteraturanknytning! Jag har ju en bild på honom i headern men jag slänger gärna in en till. Här har ni honom: Albus!

 
#1 - Evelina

Åh vilken fin hund!