Samuel Bjørk - Det hänger en ängel ensam i skogen
Den här boken gav jag 5/5 i betyg och det är väldigt ovanligt, särskilt för en deckare. Det enda jag minns är typ att en av huvudpersonerna åkte ut till en ö och inte ville vara polis längre? Men något mer än så antar jag att den måste ha haft. Fanns säkert en seriemördare med i bilden, jag brukar ju bli ganska lättköpt då.
Camilla Grebe & Åsa Träff - Eld och djupa vatten
Den här läste jag för något år sedan bara men kan inte minnas vad den handlade om? Det jag minns är att jag inte kunde sluta läsa så den måste ha varit hemskt spännande i alla fall. Av mig fick den 4/5 i betyg.
Rainbow Rowell - Komma fram
Även den här boken gav jag 4/5 men det jag kan säga om handlingen är att det finns en gammal telefon med i bilden. Låter ju inte jätteintressant.
Susanne Boll - Det enda rätta
Ännu en bok som har fått 4/5 men det enda jag kan säga om handlingen är att det inte innehåller så mycket naket som man får känslan av på framsidan.
Andreas Roman - Doktor Joseph
Det jag minns är att den handlar om Voodoo och att jag blev förvånad över hur bra jag tyckte att den var men kan inte säga något mer om den alls. Jo, att jag trodde att det skulle bli en trilogi men att jag fortfarande inte har sett röken av någon fortsättning?