Fredagsfråga - Läsningen just nu

Det är fredag och det betyder såklart fredagsfråga och att helgen sedan kan inledas på riktigt! Eftersom det är sommar är det sommaredition på helgfrågan inne hos Mia som under ett par veckor i rad lyder: Vad läser ni just nu? Och det är ju tacksamt med en enkelt fråga under sommaren. Jag är faktiskt mellan två böcker just nu, jag läste ut en deckare sent igår kväll och näst på tur står Inuti huvudet är jag kul av Lisa Bjärbo som jag ser fram emot supermycket och jag hoppas verkligen verkligen verkligen att jag kommer att tycka om den! 




 
#1 - Villa Frejas bokblogg

Den här boken verkar så kul. Vill läsa.

#2 - Vargnatts bokhylla

Älskar titeln Inuti huvudet är jag kul, känner igen mig så mycket i den :p

#3 - Monika

Den boken har jag sett en hel del i mitt flöde, känner mig lite nyfiken på den.

#4 - Bokdamen

En titel som en inte kan låta bli att vara lite nyfiken på ;)

#5 - Fröken Christina

Lisa Bjärbos böcker är alltid trevliga att vänta på.

#6 - Åsa

Men, vilken rolig titel! :)

#7 - A ROOM OF MY OWN

Lisa Bjärbos namn är välbekant, men jag har inget läst

#8 - Mia Eggimann

Den boken ser rolig ut, hoppas den är det