Månadsutvärdering - Juni

Varav egna: 2
Varav lånade: 5

Bästa boken: Godnattsagor för rebelltjejer 2
Sämsta boken: För att väcka hon som drömmer

Antal köpta: 0

Kommentar: Om förra månaden präglades av många bra böcker så präglades juni månad av få och inte så bra böcker. Att det blev så lite läst har dels att göra med att jag var i sluttampen av min masteruppsats men det beror nog också på att jag inte tyckte att någon bok jag läste var särskilt fängslande och att det därför tog tid att läsa ut dem. Har egentligen inte så mycket mer att säga om månadens resultat eller vad man ska kalla det. Det är bara att ta nya tag i juli och hoppas på att jag lyckas pricka in många fullträffar. 

Filmer som recenserades på bloggen i juni:
-

Böcker som ej recenserades på bloggen:
Stephanie Blake - Det är orättvist! 
Sanna Borell - Klappa snällt


#1 - Veronica

Du har ju hunnit läsa en hel del ändå :) bra tips!
Här är min summering: http://hce.blo.gg/2018/june/manadssummering-juni-2018.html

#2 - Cissi

En hel hög hos dig har du fått till :) tack för titten hos mig!