Vecka 28

Redan en ny vecka? Jag vet ärligt talat inte var den förra tog vägen? Jag känner att jag behöver ta vara på sommaren mer och göra något spontant. Funderar på att boka en hotellnatt någonstans i Sverige, bara för att se något annat liksom. Typ imorgon? Vi får se hur det blir. 

Imorgon kommer det i alla fall att dyka upp en recension på en deckare på bloggen. Jag vet att det eventuellt är lite för några sådana nuförtiden men jag försöker verkligen att läsa så mycket som jag bara hinner. Just nu läser jag Inuti huvudet är jag kul av Lisa Bjärbo och den hoppas jag både blir utläst och recenserad den här veckan. Efter den kommer jag nämligen att påbörja En helt vanlig familj av Mattias Edvardsson som jag har skyhöga förväntningar på nu efter att ha läst hyllning efter hyllning efter hyllning. Men det blir nog bra!