Ett biblioteksbesök senare
 
Igår var jag på biblioteket och då kan det se ut såhär när jag kommer därifrån. Varje tid har sin charm antar jag. Jag gör allt jag kan för att skapa en liten bokmal men än så länge ägnar han mestadels av tiden åt att antingen provsmaka böckerna eller stänga igen dem. Favoriten just nu är Vem bor här? av Julia Donaldson och det beror endast på att den har väldigt tåliga och stora flikar. Det här var såklart inte det enda jag kom hem med utan lånade även med mig Jag ska rädda er alla av Émilie Fréche som enligt utsago på Instagram "alla elever borde läsa" så då vill jag ju självklart se vad det kan vara för någon bok. Bör dock tilläggas att jag har X antal böcker från biblioteket hemma redan som möjligen borde gå före. Vi får se hur det blir med det helt enkelt.