Fredagsfråga - Bokform

Det är fredag men här infinner sig tyvärr ingen fredagskänsla. Jag ska lämna in mina kompletteringar till uppsatsen på tisdag så jag vet vad jag ska göra i helgen om jag säger så. Igår kunde jag inte skriva någonting för min hjärna var mos. Jag vet att sömnbrist ingår när man får barn och så men nu har jag inte sovit mer än tre timmar i streck på mer än ett halvår och jag är snart beredd att göra vad som helst för att i alla fall få fem timmar kontinuerlig sömn. Det är bara att acceptera antar jag. Vänta ut det. Någon gång måste det ju ske. 

För att lätta upp stämningen lite tänkte jag besvara helgfrågan som den här veckan lyder: Vilken bokform gillar du bäst? Och jag måste nog säga antingen pocket eller häftad/danskt band. Jag tycker att inbundna böcker är tunga, e-böcker har jag inte riktigt fastnat för men det går att läsa om det krisar och ljudböcker fungerar tyvärr inte alls för mig. 
#1 - Villa Frejas bokblogg

Lycka till med din uppsats!

Svar: Tack! (Det behövs lite pepp! ;) )
Carolina Edvinsson

#2 - Ewa K

Pocket är ett perfekt format. Lätt att ha med sig och billig.

Svar: Håller helt och fullt med!
Carolina Edvinsson

#3 - Lena

Ja just, danskt band glömde jag. Trevligt bokformat.

Svar: Ja, det är det verkligen! Lite ovanligt bara. Tyvärr.
Carolina Edvinsson

#4 - Bokdamen

Pappersböcker är nog favoriten men ljudböcker funkar också bra för mig. E-böcker läser jag inte men bra att det finns olika format. :)

Svar: Håller med, bra med olika format för olika tillfällen :)
Carolina Edvinsson

#5 - A ROOM OF MY OWN

brist på sömn är jättejobbigt. det vet jag av erfarenhet. om den beror på barn så går det ju över. lycka till på tisdag!

Svar: Tack!
Carolina Edvinsson

#6 - Åsa

Häftade böcker som t.ex danskt band och flexband är bra bandtyper. Lycka till med uppsatsen!

Svar: Tack! Det behövs såhär i slutspurten.
Carolina Edvinsson

#7 - Marie Eggimann

Danskt band gillar jag med.

Svar: Ja, det är mjukt men samtidigt stabilt liksom :)
Carolina Edvinsson

#8 - Fröken Christina

Hoppas redigeringen går bra!

Svar: Tack!
Carolina Edvinsson