Månadsutvärdering - Maj

Varav egna: 11
Varav lånade: 5

Bästa boken: Comedy queen
Sämsta boken: Tjuren från Solna

Antal köpta: 0

Kommentar: Lite orättvist för Tjuren från Solna att hamna på sistaplaceringen men det var för att jag inte läste någon bok den här månaden som jag tyckte var riktigt dålig. Så när jag var tvungen att välja någon så blev det nog ändå den men jag tror att det nog till stor del beror på att jag hade väntat mig något annat när jag läste boken. Sen sammanfattning är det säkert någon som reagerar över. Jag också! Men bättre sent än aldrig som det brukar heta. Maj blev tydligen en riktig barnboksmånad men lite annat blev det ju också läst. Jag trodde inte att jag hade hunnit med att läsa så mycket, annat är det den här månaden vill jag lova er. Tror att jag har läst typ en bok hittills? Har lite att ta ikapp om jag säger så..

Filmer som recenserades på bloggen i maj:


Böcker som ej recenserades på bloggen: