Vecka 24
 
Idag är det måndag och på onsdag börjar min sommar på riktigt för då har jag skickat in min uppsats för förhoppningsvis sista gången. Om det inte går vägen då får jag ny chans i september men då tänker jag inte tänka på den under ganska många veckor. Jag är så trött på den där texten nu, det känns som om det bara blir sämre och sämre ju mer jag skriver på den. Så på onsdag hoppas jag som sagt att den ska vara glömd. 

Annars har jag faktiskt lite läsmål som rör bloggen den här veckan. Just nu håller jag på och läser Jenny Jägerfeld - Blixtra, Spraka, Blända och jag skulle väldigt gärna vilja både hinna läsa ut den och blogga om den under veckan. Jag har även fått hem Godnattsagor för rebelltjejer 2 som jag också planerar att skriva ett blogginlägg om snarast möjligt. Det var nog det hela tror jag? Nästa bok jag påbörjar vill jag ska innehålla minst ett mord, har ni några bra tips så rekommendera gärna! 


#1 - Agnes Lindholm

Jag ser fram emot att läsa både Blixtra, spraka, blända och Godnattsagor för rebelltjejer 2!

Svar: Yey! Ska bli kul om vi tycker liknande om dem sen då :)
Carolina Edvinsson