Vecka 26


Är det ny vecka redan? Hängde verkligen inte med på förra veckan. Men ja, enligt kalendern är det ju måndag idag så jag får väl helt enkelt lita mer på den än på min känsla. Den här veckan har jag ingenting planerat förutom ett besök till Öppna Förskolan samt deras sommaravslutning. Sommaren är överlag helt oplanerad så det gäller att man är lite spontan för att saker och ting ska hända, för annars säger det bara swish och man har inte gjort något kul alls på hela sommaren. Så vill jag inte ha det. 

Läsningen den här veckan innebär Jag ska rädda er alla som jag både ska läsa ut och recensera. Jag har ett bokpaket att hämta på posten som tydligen inte fick plats i brevlådan, jag väntar bara en bok så det är lite underligt. Den ska jag i alla fall hämta ut och påbörja. Jag har sagt länge nu att jag är sugen på att läsa något som innehåller mord, en härlig sommardeckare, så efter recensionsexemplaret hoppas jag att jag ska få till det!