Helgfrågan uteblir

Hallå! Det är fredag och inte vilken fredag som helst utan långfredagen vilket innebär en extra lång helg för de allra flesta. Jag har väl i princip alltid helg nuförtiden men det blir ändå något speciellt med fredagar då alla andra också är lediga. Traditionen säger ju att fredag också innebär att besvara helgfrågan inne hos Mia men jag hoppar över den idag faktiskt då den handlar om Bokskatter och jag inte har något att visa upp på den punkten. Istället bjuder jag på en bild på dagens frukosvy. Jag har kommit ungefär 150 sidor in i Offrens offer och kan säga att om man gillar hårdkokta deckare med brutala tillvägagångssätt så kan ni skriva upp den här på listan. Hittills har den överraskat mig positivt.


#1 - Hanna

Gillar tyvärr inte deckare över huvud taget, men DIN FRUKOST!!! Ser så himla gott ut. Avokadon ser helt perfekt ut! Jösses vad hungrig jag blev nu.

Svar: Haha, ja det är inte ofta men när avokadon väl är perfekt är den värd att fotas ;)
Carolina Edvinsson