Vecka 10
Redan måndag igen, det känns som om den här helgen gick pangfort. Var typ aldrig lördag? Jag ska kicka igång den här veckan med den första intervjun till min uppsats i eftermiddag - önska mig lycka till! Sedan mot slutet av veckan hoppas jag att få lite hjälp med lilla V så att jag kan plugga lite mer intensivt än vad jag har gjort hittills.

När det kommer till läsningen så har jag inte påbörjat någon ny bok men har lagt Carrie av Stephen King på nattduksbordet så jag antar att det är den jag planerar att starta veckan med. På torsdag kommer det i alla fall upp en recension som jag redan har skrivit på boken om Frallan! Himla bra bok kan jag redan nu avslöja. Annars får vi väl se hur mycket det blir läst, har inte alltför stora förhoppningar. Ni känner av min lite negativa inställning här va? Vaknar till och med på dåligt humör nuförtiden. Eller vaknar och vaknar, jag sover ju aldrig på riktigt. Men det kanske vänder den här veckan, vi kan ju hoppas!