Böcker från brevlådan

Happy Friday! Eftersom vi har namngivning del 2 imorgon så kommer hela dagen gå åt till att förbereda det. Men det ska bli kul! Hoppas bara att vädret är med oss men det ska det väl förhoppningsvis vara. På tal om namngivning eller dop så fick jag hem två böcker i brevlådan häromdagen som kommer att recenseras på bloggen. Vad har det med namngivning att göra tänker ni? Böcker är ju såklart perfekta presenten! Till exempel kan man ge bort böckerna ovan om man vill våga sig på något nyutgivet. Jag kommer att skriva lite mer utförliga omdömen om dem båda men kan redan nu säga att de är väldigt bra för de allra minsta små läsarna. 

Igår fick jag förresten veta att min uppsats höll tillräcklig hög kvalitet för att jag ska få delta på slutseminariet. Heja heja! Redan nästa vecka smäller det.