Helgfrågan - Långhelg

Det är fredag och för många innebär den här helgen långhelg, därför kör jag på bonusfrågan inne hos Mia som den här veckan lyder: Vad ska du hitta på denna långhelg?

Igår hade vi namnkalas för lilla V med hela släkten, så det var full fart från morgon till sen eftermiddag. Idag ska jag åka ner till mina föräldrar för att få lite barnvaktshjälp och då ska jag förhoppningsvis skriva klart min uppsats som ska lämnas in om en vecka. Det kommer därför att vara tomt på bloggen under helgen. Om det dyker upp något inlägg så betyder det att jag inte gör det jag ska! ;) 

Bilden då? Jo, det var en överraskning som kom i brevlådan och som jag gillade väldigt mycket när jag läste igenom den lite snabbt. Kommer att skriva lite mer utförligt om den nästa vecka. Nu när jag tänker efter så passar den faktiskt in på den riktiga helgfrågan som är: Vilken är din roligaste bok? Det är ju inte den roligaste jag har läst men jag smålog minsann när jag bläddrade igenom den och det är väl ungefär så långt som jag har kommit att skratta högt till en bok. Men nu, ut och njut av solen så mycket som ni kan! Helst för mig också som kommer att sitta hukad över ett tangentbord mest hela tiden.