Vecka 19
En ny vecka, som dessutom nog är en kortvecka för många. Skönt! På torsdag ska vi ha namnkalas för lilla V och i helgen ska jag åka ner till mina föräldrar för att hjälp med lite barnvakt, då det nämligen börjar dra ihop sig för inlämningen av min uppsats. Det här betyder att jag förmodligen inte kommer att hinna läsa så mycket. Men när jag hinner så kommer jag att fortsätta att läsa i Tjuren från Solna av Gunnar Ardelius. En recension som kommer att dyka upp på bloggen under veckan är Allt ska brinna av Sofia Nordin, en bok som förvånade mig på ett väldigt positivt sätt! Utöver det får vi se vad som händer och sker. Hoppas att ni får en fin vecka! 



#1 - Vargnatts bokhylla

Hoppas det kommer gå bra med uppsatsen! :)

Svar: Tack! Det börjar verkligen närma sig målgång nu och det märks, svettigt! ;)
Carolina Edvinsson