Vecka 22

Det är måndag och ny vecka och den här veckan har jag faktiskt en del inplanerat. Jag fick ju veta häromdagen att min uppsats är av tillräckligt hög kvalitet för att få delta på slutseminariet så det är precis vad som kommer att ske på fredag den här veckan. Det kommer vara så skönt att få det avklarat! Så på torsdag är det jag som åker till Borås på en liten minitripp. Redan på onsdag åker jag dock ner till min mamma, hon ska nämligen följa med och vi ska utgå därifrån. Så nu vet ni det. 

Om läsningen den här veckan så har jag faktiskt inga planer alls. Jag läser inte ens någon bok just nu utan är mellan böcker så att säga. Vet inte riktigt vad jag är sugen på. Har dock några böcker från biblioteket hemma så det blir förmodligen någon av dem. Jag har heller inget planerat inlägg till bloggen. Så det här blir en fullspäckad vecka i verkligheten men på bloggen så kommer den att bli väldigt spontan!