Månadsutvärdering - Mars
 

Böcker som lästes i mars:
Moa Eriksson Sandberg - Gulliga lillebror
Linwood Barclay - Lögnen
Rebecka Åhlund - Jag som var så rolig att dricka vin med: rapport från ett år som nykter alkoholist
Linwood Barclay - Sveket
Emelie Schepp - Prio ett
Karin Slaughter - Fraktur
Anki Edvinsson - Lust att döda
Sara Ohlsson - Frallan och kärleken
Karin Smirnoff - Jag for ner till bror
Nic Stone - Triangel
Jandy Nelson - Jag ger dig solen

Varav egna: 6
Varav lånade: 5

Bästa boken: Frallan och kärleken
Sämsta boken: Lögnen

Antal köpta: 0

Kommentar: Nu i slutet av mars månad har jag knappt läst något alls så jag antar att jag måste haft ett bra flow resten av månaden för det blev ju en del böcker utlästa i alla fall. Anledningen till att jag har slutat läsa om kvällarna stavas Candy Crush så jag har ju inte ens någon rimlig anledning, det har bara blivit så då mobilspel gör att man slipper tänka så mycket. Men, jag ska ta tag i läsningen igen! Så fort jag har läst ut den bok som jag håller på med nu så ska jag nog välja något lite mer lättsamt, har ni något tips? Bra böcker att komma ur en lässvacka med? Jag har några författare som jag brukar ta till när hjärnorken tryter så jag får försöka hitta tillbaka till dem. Och hörrni, nu kommer vårmånaderna!

Filmer som recenserades på bloggen:
-

Böcker som ej recenserades på bloggen:
Oliver Jeffers - Här är vi: saker du behöver veta för att leva på jorden
Kitty Crowther - Farwest
Petter Alexis Askergren - Nebbiolo: så funkar det
Hédi Fried - Historien om Bodri