Måndsutvärdering - April
 
 
 
 
Böcker som lästes i april:
Viveca Sten - I den innersta kretsen
Sara Bergmark Elfgren - Vei bok 1
Helen Ekeroth - Skuggan
Jodi Picoult - Små stora saker
Louise Winblad - Hej igen vardag
Linn Gottfridsson - Hemliga Myran
Emma Adbåge - Slottet
Kärlek - 11 berättelser för mellanstadiet

Varav egna: 4
Varav lånade: 4

Bästa boken: Små stora saker
Sämsta boken: I den innersta kretsen

Antal köpta: 0

Kommentar: Lässvackan från förra månaden håller fortfarande i sig och ögonlocken är extremt tunga om kvällarna nu. Det blir helt enkelt inte så mycket läst som jag skulle önska. Jag har dock några böcker på gång som jag verkligen ser fram emot och jag hyser stort hopp om att de ska fånga mitt intresse tillräckligt för att hålla mig vaken lite längre på kvällskvisten. Man tycker ju annars att man borde bli piggare nu när kvällarna blir ljusare!

Filmer som recenserades på bloggen:
-

Böcker som ej recenserades på bloggen:
Marta Breen - Kvinnor i kamp: 150 års kamp för frihet, jämlikhet och systerskap
Lisa Ragvals - Det kommer en grävling
Isol - Hur ska det gå för Toribio?
Ulf Nilsson - Laura är (inte) rädd
Sami Said - Äta gräs
Lisa Moroni - Kurran och Pigan räddar en liten
Tony Ross - Jag vill ha en kanin!
Mia Nilsson - Hugo, Gapa stort!
Per José Karlén - Doktor dunder
Rose Lagercrantz - Detta är mitt liv
Eva Pils - Pino fixar allt
Eva Pils - Pino och katten
Elina Garp - Zozo & Hunden
Jonna Kilstam - På rymmen: Jagad av mamma polis
Linda Palm - Svea klipper
Eva Pils - Pino och prinsessorna
Lorna Scobie - Samla katter
Jean Jullien - Före & Efter
Sabine Lemire - Mira
Nina Laden - Gula båten
Irena Kobald - Mina två filtar