Månadsutvärdering - Januari

Böcker som lästes i januari:
Sanna Mac Donald - Om allt vore annorlunda
David Levithan - En annan
Claire Douglas - Systrarna
Lizette Edfeldt - Brännmärkt
Markus Zusak - Boktjuven
Cara Hunter - Hemmets trygga vrå
Zoran Drvenkar - Sorry
Camilla Grebe - Dvalan
Ashley Dyer - Ristat i hud

Varav egna: 7
Varav lånade: 2

Bästa boken: Boktjuven
Sämsta boken: Dvalan

Antal köpta: 6

Kommentar: Jag klassificerar ändå januari som en bra läsmånad. Nio böcker känns helt okej. Inte så många fullpoängare men heller inte några direkta bottennapp så jag får väl vara nöjd på den fronten. Den här helgen kramar jag ut det sista ur föräldraledigheten och tänkte unna mig extra mycket lästid för på måndag börjar andra rutiner med nytt jobb, barn på förskola och det klassiska livspusslet ska åter pusslas ihop. Jag har med andra ord inga stora förväntningar på februari rent läsmässigt utan ser varje sida som ett plus. 

Filmer som recenserades på bloggen:
-

Böcker som ej recenserades på bloggen:
Jujja Wieslander & Sven Nordqvist - Mamma Mu läser
Jujja Wieslander & Sven Nordqvist - Mamma Mu simmar
Elisabet Ericson - Jag är sju djur
Alex Howes - Vem är vilse?
Åsa Nordström & Jesus Verona - Rulla, rulla lilla nystan