Lite nya böcker

Jag var "tvungen" att beställa hem lite nya böcker häromdagen eftersom jag ville komplettera två serier där jag saknade delar för att kunna fortsätta. Både Mo Hayder och Emelie Schepp har jag flera böcker av hemma men för att kunna läsa dem i ordning så var jag tvungen att göra en liten kompletteringsbeställning. Och som alltid så kan man ju inte bara beställa de böckerna som man behöver utan det slinker alltid med några extra. I mitt fall slinker det dessutom alltid med en bok som jag redan har hemma, i det här fallet gäller det Dödsdömd av Sharon Bolton som redan står oläst i bokhyllan. Det händer Alltid mig. Att jag aldrig lär mig! Jag borde verkligen inventera mina egna bokhyllor både en och två gånger innan jag klickar hem några fler böcker.. 


#1 - Monika

Jag vill gärna tro att jag har järnkoll på mina böcker, men även jag har lyckats köpa dubbletter. Två gånger. Det blir så ibland :)

#2 - Läsvärd eller inte

Sharon Bolton är bra så då har du en bra bok att ge bort