Månadsutvärdering - Maj
 

Varav egna: 7
Varav lånade: 8

Bästa boken: Dom som kallas vuxna
Sämsta boken: En bur av guld

Antal köpta: 0

Kommentar: Herregud vilken läsmånad! Visst, det finns några bilderböcker medräknade men jag tycker ändå att antalet är väldigt högt. Problemet är dock att jag inte har tyckt att någon bok har varit sådär jättebra? Förutom barnböckerna som har hållt en väldigt hög nivå! Jag kanske har läst så mycket att jag har blivit lite avtrubbad? Jag kanske borde låta varje bok få lite mer tid? Fast å andra sidan gillar jag inte att hålla på med en bok för länge.. Fråga mig inte hur jag har hunnit att läsa så här mycket för det vet jag faktiskt inte riktigt själv. Det är bra med bibliotekslån på så sätt att det ger mig lite tidspress att faktiskt läsa. Jag tror att en del av svaret också är att jag har tröttnat på Youtube, frigör massa tid! Så det är ett tips - mindre skärmtid och mer lästid!

Böcker som ej recenserades på bloggen:
Anna-Clara Tidholm - Alla får åka med
Katerina Janouch - Ingrid och pappa
Sara Bergmark Elfgren - Jag är inte sjuk!
Tony Ross - Jag vill ha kalas!
Kajsa Gordon - Farligt Kjelle
Marcus-Gunnar Pettersson - Rädd som en hare, dum som en gås
Per Gustavsson - När prinsar stannar hemma
Gunilla Bergström - Hurra, för pappa Åberg!
Victoria Jamieson - Roller girl
Marie Oskarsson - Masken
Katherine Applegate - Den fantastiska Ivan
Mattias Käck - Tiden tar semester
Jonas Lindén - Kan du lyfta en fröken?
Maria Nilsson Thore - Alla tre på utflykt med förskolan Ärtan
Jesper Lundqvist - Familjejakten
Annika Lundholm Moberg - Ollie letar
Annika Lundholm Moberg - Ollie på utflykt
Karin Jacov - Malte Modig och världsalltet
Camilla Gunnarsson - Leo och hans längtan
Helen Forss - Mysteriet bland höghusen
Moa Eriksson Sandberg - Vi går på babyrytmik
Benji Davies - Noa och farmor Flax
Lennart Hellsing - Här dansar herr Gurka
Lennart Hellsing - Där uppe i gardinerna