Månadsutvärdering - Februari
 
 
 
Böcker som lästes i februari:
Sara Lövestam - Gruvan
C. J. Tudor - Kritgubben
Julia Donaldson - Stugan är trång som en skokartong
Viveca Sten - I de lugnaste vatten
Sharon Bolton - Dödsdömd
Mo Hayder - Ritual
Cara Hunter - I mörkret
Emelie Schepp - Vita spår
Laini Taylor - Gudar & Monster
M.J. Arlidge - Nu i ro slumra in
Michael Hjorth & Hans Rosenfeldt - En högre rättvisa
Paula Hawkins - I djupt vatten

Varav egna: 7
Varav lånade: 5

Bästa boken: Dödsdömd
Sämsta boken: Kritgubben

Antal köpta: 0

Kommentar: Jag fick ju en hel del läst i februari trots att föräldraledigheten tog slut och jag har börjat på nytt jobb! Jag fick dock vara hemma och vabba i en vecka med en liten person som mest bara ville sova så jag tror att en förklaring till det höga antalet ligger där faktiskt. Dock måste jag säga att trots att antalet böcker blev hyfsat många så var det inte alltid så väldigt roliga läsupplevelser, det blev tyvärr många besvikelser den här månaden och jag kanske borde lära mig att sänka mina förväntningar lite i fortsättningen. Jag lyckades i alla fall äntligen avsluta serien om Önskemånglarens dotter i och med avslutet av Gudar & Monster. Men samtidigt påbörjade jag en ny deckarserie och den här gången en som utspelar sig i Sandhamn av Viveca Sten så jag antar att det går lite på ett ut. En serie ut och minst en ny serie in..

Filmer som recenserades på bloggen:
-

Böcker som ej recenserades på bloggen:
Kent Wisti - Alla fick hångla mer på Tage Erlanders tid
Anna Lindmark Sundström - Vi skulle segla runt jorden