Fredagens fråga - Reainköp
 
Som ni alla är medvetna om så startade ju bokrean den här veckan och jag har faktiskt både köpt på Internet och i en fysisk affär, böckerna ovan kommer närmare bestämt från ICA. Jag skulle gå in och köpa tomat, äpplen och smör men kom även ut med dessa. Så kan det gå! Min sambo undrade vad jag gjorde i affären egentligen eftersom det tog så lång tid, men jag var ju tvungen att kolla in bokrean och inte bara dessa böcker utan hela utbudet. Herregud, ibland förstår han mig inte ;)
 
Jag har faktiskt även handlat på Internet också men jag har inte hämtat paketet ännu.. 
#1 - Carolina läser...

Oförstående sambos finns det gott om. Men du verkar ha fått mycket bok för pengarna i alla fall. :)

#2 - Hanneles bokparadis

Ica har mycket böcker, toppen :)

#3 - Monika

Ska göra ett besök på Maxi i morgon, får se vad jag kommer ut med :)

#4 - Malka

ICA är nästan lite farliga med sin bokrea. Hittade själv några böcker till barnen där när jag egentligen skulle köpa mjölk.

#5 - Zelly

Åh Nattens cirkus hoppas jag verkligen att du kommer tycka om :)

Svar: Ja, jag har ju den redan på engelska.. men den blir ju aldrig läst. Hoppas att den svenska versionen kommer att locka mer ;)
Carolina Edvinsson

#6 - Sanna

Nattens cirkus är underbar! Och du kommer ha nöje av den mycket längre än du har av tomaterna och mjölken.

Svar: Haha, jo det är nog sant. Jag köpte den på svenska nu och hoppas att den på så sätt blir läst snabbare än den engelska versionen som har stått oläst i bokhyllan hur länge som helst..
Carolina Edvinsson

#7 - Maddes bokblogg

Fina böcker!
Har nattens cirkus hemma redan men har inte vågat börja läsa den än.. vet inte om de är min typ av bok alls :)

#8 - Ugglanoboken

Härligt att man ska köpa mat och kommer ut med böcker! Det kan ju inte vara fel!

#9 - Vargnatts bokhylla

Fina fynd! Under kupolen är så bra! :)

Svar: Ja den verkar bra! Dock är den lite avskräckande tjock ;)
Carolina Edvinsson

#10 - Catharina

Skulle kanske ha satsat på lite King böcker jag också, men det får bli senare. Tur att vår ICA-butik inte har några böcker alls, så det blir inga impulsköp när man mathandlar :-)
Trevlig helg

#11 - [Anna]

Jag hämtade ut mitt adlibris paket i morse :)

#12 - Boklysten

Vilken tur jag har som har en man som styr mig direkt till böckerna. I o f s gör han det för att han vet att jag fastnar och då kan han gå själv och handla maten snabbt. Det är ungefär som att lämna sitt barn i bollhavet medans man handlar...

Svar: Haha! Ja, den funktionen fyller det ju i och för sig också.. ;)
Carolina Edvinsson

#13 - l

Under kupolen är jag sugen på!

Svar: Jag också, den är dock lite avskräckande tjock ;)
Carolina Edvinsson

#14 - Mia Eggimann

Steffos spritbibel är lite häftigt, och vilken snygg bok Nattens cirkus var.
Mia

#15 - Holavedsbruden Ewa K

Ärligt är nog detta den första bokrean i mitt liv som jag inte köpt en enda bok. Inte än är väl bäst att tilägga.

#16 - Lotten

Hm, Under kupolen kanske skulle vara aktuell. Den lär ju vara svår att läsa i pocket...

Svar: Ja, den verkar ju vara ganska omfattande. I alla fall i omfång..
Carolina Edvinsson

#17 - Kajsa

Nattens cirkus köpte jag också. Steffos spritbibel är ju en bok jag hade velat ha. Tror han kan sina smaker...

Svar: Ja. om inte annat så tycker jag att den är snygg att ha ;D
Carolina Edvinsson

#18 - Sandra

Åh, blev helt överlycklig när jag såg ICA's bokrea :D Så mycket bra.

#19 - Freja

Jag handlade bara på nätet och de böckerna kom idag!