Sist på bollen
 
 
 
 
 
Jag är antagligen sist på den här bollen men har ni sett att Adlibris har gått och blivit en alltialloaffär? 
Utöver böcker finns numera tydligen även papper och pyssel och leksaker. Ett inte alltför långt steg från det ordinarie sortimentet kan tyckas men ett tu tre så har vi ett nytt Cdon. Eller vad tror ni?
 
 
#1 - Sandra

Märkte också detdär nyligen :D Jag skulle vilja ha mera bok-merchandise och bokmärken...

#2 - Hannah

Ojj! Det har jag också missat, ändå så var jag inne på adlibris sida idag.. Men tyckte att menyn längst upp var lite för lång... Tycker det är synd om det tillslut blir som cdon. De borde sälja bokmärken och liknande istället! Bokrelaterade saker! (Block och pennor går ju dock) Men you name it! /kram!

Svar: Ja, nätbokhandeln verkar gå mer och mer mot fysiska bokhandeln som jag tycker brukar ha just papper/pyssel/pennor/pussel/spel osv.. Kanske måste även de ta in annat för att klara sig?
Carolina Edvinsson

#3 - MonsterSteffa

Inte sett det där alls! Just pussel har de haft länge, lite sällskapsspel också.. Men filmer?! Nu ser jag att det är dvd-er, men det står inte :/ Håller med de andra kommentarerna, ser hellre mer bokmerchandise. Iofs är filmerna (som jag såg) baserat på böcker (som Harry Potter).

#4 - MonsterSteffa

Inte sett det där alls! Just pussel har de haft länge, lite sällskapsspel också.. Men filmer?! Nu ser jag att det är dvd-er, men det står inte :/ Håller med de andra kommentarerna, ser hellre mer bokmerchandise. Iofs är filmerna (som jag såg) baserat på böcker (som Harry Potter).

#5 - Boklysten

Såg det först nu när du nämnde det. Ganska intressant att de går åt det hållet!

#6 - Monika

Om grejerna de säljer har med böcker att göra så tycker jag det är OK. Kontorsmateriel funkar väl, men jag tycker nog gränsen går där. Jag vill inte ha ett nytt cdon.

Svar: Inte jag heller. Cdon känns lite väl överdrivet faktiskt..
Carolina Edvinsson

#7 - Vargnatts bokhylla

Oj det har jag helt missat!

#8 - elina

tror inte du var sist att se det där då jag upptäckte det genom ditt inlägg, haha! har även sett andra bloggare som skrivit om det efter ditt inlägg :)

men jag håller med dig, ett steg kom nu och snart kommer säkert ett till... för hoppas de håller sig vid sitt sortiment nu!