1. Lina Bengtsdottern - Annabelle
2. Annica Hedin - Stig
3. Karin Slaughter - Triptyk
4. Ane Riel - Kåda
5. Lina Neidestam - Zelda: Uppbrott och utbrott
Triptyk finns på min lista också.
Kåda och Annabelle har jag läst och håller med om att de är riktigt, riktigt minnesvärda och bra.
Annabelle ja, den kanske man skulle läsa snart. Jag behöver något tokbra :)
Kåda läste jag och Slaughter står på läslistan sedan länge. Stig blir jag lite nyfiken på
Triptyk än en gång! Vad är det med den boken???? Så många verkar gilla den...:-)