Månadsutvärdering - Juli
Böcker som lästes i juli:
Mo Hayder - Hud
Sofie Sarenbrant - Syndabocken
Lisa Bjärbo - Viggo och mammalivet
Holly Black & Cassandra Clare - Järnprovet
Armando Lucas Correa - Dotterns berättelse
Astrid Lindgren - Ett litet djur åt Pelle

Varav egna: 5
Varav lånade: 1

Bästa boken: Viggo och mammalivet
Sämsta boken: Syndabocken

Antal köpta: 0

Kommentar: Vart tog tiden vägen? Jag minns en tid när semestern och sommaren var den tiden på året då jag läste som mest men det är det ju uppenbarligen inte längre. Är inne i en annan fas i livet just nu minst sagt. För tillfället är jag heller inte särskilt sugen på att läsa, tråkigt nog. Delvis tror jag att det beror på att jag väntar på att det ska bli min tur på en efterlängtad bok på biblioteket så vill liksom inte läsa någon annan än den just nu. Snacka om höga förväntningar.. 

Böcker som ej recenserades på bloggen: 
Anuska Allepuz - Lilla gröna åsnan





#1 - Steffi

Hej!
Steffi heter jag och jag undrar om du vill göra ett blogglänksbyte?
https://bokrosen.blogg.se

Kommentera på min blogg om du skulle vilja det.

Hälsningar
Steffi