Månadsutvärdering - Januari
 


Böcker som lästes i januari: 
Matilda Gustavsson - Klubben
Ian McEwan - Domaren
Martin Widmark - Mojängen
Christina Herrström - Tionde våningen
Harlan Coben - Inte ett ord
Gustav Tegby - Beröringen

Varav egna: 4
Varav lånade:

Bästa boken: Klubben
Sämsta boken: Domaren

Antal köpta: 0

Kommentar: Vad lite det blev läst i januari av någon anledning. Men jag känner mig faktiskt lite ur gängorna om jag ska vara helt ärlig, det är liksom så mycket annat jag vill göra just nu. Jag har till exempel börjat jobba lite smått igen, vilket är så himla kul! Och känns så himla bra! Det är liksom på den nivån att jag tycker att jag får jobba för lite och gärna jobbar lite frivilligt hemifrån, förstår ni då hur gärna jag vill komma igång på riktigt igen efter långa föräldraledigheter? Just nu gör det mig alltså inte så mycket att det blir lite mindre läst, livet går i perioder och likaså läsningen. 

Böcker som ej recenserades på bloggen: 
Lotta Olsson - Ledsen
Lars Lerin - Trollet är inte hemma
Ulrika Kestere - Den känsliga igelkotten