"Death is peaceful... easy. Life is harder."
 
 
 
Vad ska du ägna dig åt för bokliga aktiviteter under Halloweenhelgen?
 
För det första så ska jag klä ut mig till Jane Volturi och det måste väl ändå räknas som bokligt?
Sedan har jag skrivit tenta idag vilket betyder att jag inte ens kan plugga om jag så skulle vilja, vilket i sin tur betyder att jag kan läsa en massa utan att få dåligt samvete för att jag egentligen borde ha läst något annat. Vem vet, jag kanske till och med försöker mig på att skriva något fint.
 
#1 - Monika

Vilket härligt bokmärke! Var hittar man sådana?

Svar: Jag vet faktiskt inte. Jag har tagit bilden från weheartit.
Carolina Edvinsson

#2 - Vargnatts bokhylla

Vilka härliga linser! :D

#3 - Lena

Härligt att kunna läsa utan dåligt samvete. Snyggt bokmärke förresten!

#4 - Jonna Lindberg

Härligt! Jag har just påbörjat mitt Twilight-marathon :) Bra utklädnad!

#5 - Bokdivisionen

Tyvärr vet jag inte vem hon är, gissar att jag är för gammal! ;-) Jag skrev tenta i måndags och har den nya kursplaneringen i handen så nog kan jag plugga alltid...

#6 - Stockholmsflickan

Älskar känslan av att ha en avklarad tenta bakom sig! För egen del är jag mitt uppe i en den här veckan...

#7 - C.R.M. Nilsson

Jo, när tentan väl är över brukar det vara att kura ihop sig med en bok eller två som gäller :)

#8 - [Anna]

Vad skönt att kunna läsa utan att känna ångest över att man borde plugga. Vad tycker du om Dexter då?

Svar: Sv: Jag tycker att Dexter är bra. Fast det blir lätt lite tjatigt om man ser det för mycket, händer ju samma sak i varje avsnitt. Fast så är det ju med många serier..
Carolina Edvinsson

#9 - Boktjuven Ingerun

Det vore roligt att se en bild på någon som klätt ut sig som Jane Volturi....?:)