Månadens utmaning - Juni
 
Månadens utmaning - Juni
 
Det har blivit hög tid att presentera den här månadens utmaning för mig själv, och till alla som vill hänga på såklart, och den här månaden fokuseras det på mängden sidor. Hittills har jag kommit upp i cirka 4 200 sidor en månad och därför kommer jag att lägga ribban den här månaden på 4 500 sidor - det ska inte vara för lätt att klara utmaningen.
 
 
#1 - Malin

Älskar de där utgåvorna, vill ha dem allihop!

#2 - [Anna]

Men gu vilka snygga böcker, var hittar man dem? :)

Svar: Jag tror att de finns på bland annat adlibris :)
Carolina Edvinsson

#3 - Linda

Säger som Anna- Gud vilka snygga böcker! Jag hoppa på utmaningen:).

#4 - Caroline - Bland böcker

Det var inget dåligt mål, men det klarar du säkert galant! Lycka till :)

#5 - DinoSara

De där böckerna är så fantatsiskt vackra verkligen!

#6 - Helen

Oj de var ingen dålig utmaning. Önskar dig lycka till :D

Svar: Tack så mycket!
Carolina Edvinsson