Nästa kurslitteratur..
 
Vad är det här, tänker ni? Jag också ska jag säga er. Det här är min nästa bok i Litteraturvetenskapen som jag ska ha läst tills nästa vecka. Min inspiration till att göra det är dock nere på noll och ingenting. Någon som har läst den och kan peppa upp mig med något bra? 
 
 
#1 - Anna / Sagan om Sagorn

Alltså, den verkar ju astrist, men jag vill minnas att det är bland de bättre böcker vi läste på littvet 1! Alltså den är så charmig på ett rörigt och samtidigt tråkigt sätt. Jag väntade mig inte alls att jag skulle gilla den, men det gjorde jag :)

Svar: Haha det verkar lite rörigt! Men jag måste väl ge den en chans ;)
Carolina Edvinsson

#2 - Alexandra

Läs den på en gång! Jag minns att den var superkonstig och det tog lite tid att komma in i den, men när du väl fått kläm om den undrar du bara "vad tusan är det här och varför läser jag det?" samtidigt som du skrattar åt hur knasig den är. Håller helt med Anna här, den är helt klart en av de bästa böcker jag läste på Littvet 1!

Svar: Oj, ja det var ju verkligen peppande ord för helt plötsligt ser jag fram emot den ;)
Carolina Edvinsson

#3 - Lottens Bokblogg

Har inte läst den, men blivit positivt överraskad när jag gett mig på andra klassiker. Pepp!