Sommarlov för bloggen.
 
Jag börjar känna mig tjatig som bara ursäktar min frånvaro nuförtiden, därför kommer jag att låta bloggen ta sommarlov. Det kanske är vad som krävs för att i höst kunna ta nya tag och då hoppas jag att jag kan ta fram ett lite nytt koncept, lite bättre innehåll och definitivt en mer kontinuerlig uppdatering. Så håll till godo så kommer jag tillbaka fortare än ni kan ana. Jag hoppas att ni får en lite lugnare sommar än vad jag har framför mig med alldeles för mycket jobb och två sommarkurser. Ni, vuxna människor, som har betald semester avundas jag extra mycket just nu. 
 
Ha det bra så hörs vi fortare än vad ni anar!
 
 
#1 - Therése

Låter som ett vettigt beslut! Försök njuta av den lilla ledighet du lyckas klämma in och ha en fin sommar!

#2 - Monika

Ha en skön sommar och välkommen tillbaka i höst :)

#3 - Zelly

Ha en fin sommar :)