Nytt i bokhyllan
 
Jag fick inga böcker av tomten i år men som tur var så hade jag lagt en liten beställning till mig själv innan jul. Ingen jul utan böcker och man måste ju vara på den säkra sidan så lika bra att köpa till sig själv. Det här är det som har landat hos mig relativt nyligen. En salig blandning precis som vanligt och precis så som jag vill ha det. 
 
#1 - Vargnatts bokhylla

Sjuka själar är riktigt bra :)

Svar: Den ser jag fram emot att läsa!
Carolina Edvinsson

#2 - Bokprinsessorna

Fen illustrerade versionen av Harry Potter är så fin!!!!

Svar: Ja, visst är den. Vill typ ha den både på svenska och på engelska! ;)
Carolina Edvinsson

#3 - Monika

Stroud och Arlidge känner jag nog att jag måste köpa :) Den enda jag har läst i högen är Fyrmästarns dotter och den gillade jag.

#4 - Bokprinsessorna

Jag var lite i valet och kvalet om jag skulle köpa hem den engelska versionen för att jag inte orkade vänta på översättningen av Hemligheternas Kammare men valde att vänta så jag har den komplett på svenska men det var svårt att inte pillra på den ute i affärerna :P

Svar: Det förstår jag verkligen!
Carolina Edvinsson