Månadsutvärdering - Mars
 
 
Böcker som jag läste i mars:
Gerorge R.R. Martin - Isdraken
Petra Backström - M varken mer eller mindre
Megan Abbott - Om du vågar
David Walliams - Dennis hemlighet
 
Varav egna: 2
Varav lånade: 3
 
Antal sidor: 898 sidor
 
Bästa boken: Göra sig kvitt Eddy Belleguele
Sämsta boken: Om du vågar
 
Antal köpta: 21
 
Kommentar: Det här måste vara ett nytt bottenrekord! Men det betyder att det å andra sidan bara kan se bättre ut vid nästa månadsskifte. Jag skyller helt och hållet på min flytt! Att jag har tillgång till ett helt bibliotek varje dag spelar tydligen ingen roll när mina egna böcker ligger nerpackade i flyttkartonger, av ren sympati läser jag då inget alls. 
 
Filmer som recenserades i mars:
-
 
Böcker som ej recenserades på bloggen:
Mats Wänblad - Vad gör du om jag får en vän?
Aaron Becker - Quest
Weiwei Persson - Superhjälte
Marianne Dubuc - Hurra, vi får post!
Eva Lindell - Himmel och pannkaka