Månadsutvärdering - November
Böcker som lästes i november:
Belinda Bauer - Livets & Dödens villkor
Rainbow Rowell - Komma fram
Jørn Lier Horst - Grottmannen
Magnus Nordin - Avgrundens änglar
Hanna Gustavsson - Iggy 4-ever
Lena Dunham - Not that kind of girl
Lars Kepler - Playground
Michael Connelly - Skuldens gudar
 
Varav egna: 5
Varav lånade: 3
 
Antal sidor: 2 703
 
Bästa boken: Komma fram
Sämsta boken: Not that kind of girl
 
Antal köpta: 0
 
Kommentar: Det är nog första gången på väldigt länge som jag faktiskt läser fler böcker ur mina egna bokhyllor än från bibliotekets. Det måste jag ändå vara nöjd med. Sedan tycker jag fortfarande att det är lite för några för att vara riktigt okej och särskilt om jag ska kunna hinna upp till 100 innan året är slut, får börja prioritera seriealbum eller något liknande. Jag är också glad över att det blev många deckare, faktiskt, att jag har kunnat läsa precis vad jag vill på min egen fritid och att jag inte har känt att jag måste läsa "jobböcker". 
 
Filmer som recenserades i november:
 
Ej recenserade på bloggen:
Robert Kirkman - Walking dead: Tills döden skiljer oss åt
Anna Höglund - Om detta talar man endast med kaniner
Jorn Jensen - Mannen som väckte drömmar
Anna Hansson - Svarta madam, kom fram!
Kerstin Lundberg Hahn - Fröken Spöke kommer tillbaka
 
Bilderböcker:
Ylva Karlsson - Vantarna, en julsaga
Marie Norin - Rally och Lyra och Limpa
Jujja Wieslander - Vina Vinas vinter
Gemma Merino - Kon som visst kunde klättra
Xavier Deneux - Lilla Rödluvan
 
 
#1 - Monika

Jag är nog mest imponerad över raden:
Antal köpta: 0

:)

#2 - Maddes bokblogg

Håller med Monika!!

#3 - Annamariaa

Vad duktigt! Roligt att du han med så många böcker. Kram

#4 - Lena

Du ser ut att ha haft en trevlig läsmånad.