Månadsutvärdering - December
 
Böcker som lästes i december:
Harlan Coben - Saknar dig
Stuart MacBride - Hälsning från de döda
Flynn Berry - Sargad
Karen Dionne - Träskkungens dotter
Jonas Gardell - Till minne av en villkorslös kärlek
Mo Hayder - Behandlingen

Varav egna: 4
Varav lånade: 1

Bästa boken: Behandlingen
Sämsta boken: Hälsning från de döda

Antal köpta:

Kommentar: Och jag som trodde att jag hade hunnit läsa mycket i december, vad lever jag i för fantasivärld egentligen? Jag brukar ju hinna läsa det dubbla, minst! Hur ska jag lkyckas vända den här trenden till nästa år? Eller ska man behöva acceptera att det är såhär livet ser ut just nu? 

FIlmer som recenserades i december: 


Böcker som ej recenserades på bloggen:
Douglas Foley - Habib: Meningen med livet
Kerstin Johansson - Lyckolandet
Ann-Helén Laestadius - SMS från Soppero
Cecilia Heikkilä - Jultröjan