Månadsutvärdering - September
 
 
 
 
Böcker som lästes i September:
Peter Robinson - I mörkrets skugga
Rick Yancey - Den femte vågen
Cilla & Rolf Börjlind - Den tredje rösten
Laini Taylor - Mörk ängel
Camilla Grebe & Åsa Träff - Mannen utan hjärta
Caroline Engvall - Skuggbarn 
 
Varav lånade: 0
Varav egna: 8
 
Antal sidor: 3 071
 
Bästa bok: Vi är inte sådana som i slutet får varandra
Sämsta bok: Den femte vågen
 
Antal köpta: 0
 
Kommentar: Det blev väl en helt okej månad både antalsmässigt och sidmässigt trots att skolan har dragit igång igen. En ny skola med ett nytt program till och med. Jag trivs bra, om det var någon som undrade. Rent bokmässigt fanns det en bok som stack ut den här månaden och jag syftar såklart till Vi är inte sådana som i slutet får varandra av Katarina Sandberg som var en riktig fullpoängare. Dessutom är samtliga böcker den här månaden recensionsexemplar, vilket såklart är jätteroligt! Slutsatsen går ju då automatiskt att dra att det är väldigt nya och aktuella böcker i höstutgivningen.
 
 
Månadens utmaning: Den här månaden utmanade jag ju mig själv med att läsa samtliga recensionsexemplar som hade trillat in under semesterveckan. Just den där veckan i Turkiet i slutet på augusti gjorde att jag halkade efter lite med recensionsdatumen men jag har gjort mitt absolut bästa för att komma ikapp! Jag lyckades läsa alla och recensionerna är på ingång vilken dag som helst nu. Jag är nöjd med andra ord.
#1 - Elina

Måste läsa ikapp en hel del jag också.

#2 - Zelly

Samma här måste läsa ikapp rec.ex denna månad. Härlig blandning med böcker du läst :)

Svar: Ja jo det är sant, ingen var direkt den andra lik ;)
Carolina Edvinsson

#3 - Jonna Lindberg

Åh, "Vi är inte såna som i slutet får varandra" har jag hört så mycket bra om att jag måste läsa den nu snart. Verkligen jättenyfiken.

Svar: Ja men jag tror att du kommer att gilla den! :)
Carolina Edvinsson

#4 - Ylva

Inte för att jag dricker kaffe men jag tycker det där var en fin skylt (eller vad man ska säga). Byt ut mot te så är jag med.