Månadens utmaning - Recensionsexemplar

Den här månanden utmanar jag mig själv till att klara upp sitsen som jag själv har försatt mig i när det kommer till recensionsexemplar,
nämligen att läsa klart alla de som har trillat in på sistone.
 
Det är ju egentligen inte mitt fel att hösten bjuder på en så spännande bokutgivning!
 
 
#1 - [Anna]

Ja det har verkligen kommit ut massor med spännande böcker redan och ännu mer kommer att komma :)

#2 - C.R.M. Nilsson

Höstutgivningen är nästan farlig! Det kommer alltid så mycket intressant.

Svar: Haha ja, det kan jag verkligen skriva under på!
Carolina Edvinsson

#3 - Lena

Vilken trevlig hög med böcker :) Kommer ut en hel del intressant :)

Svar: Ja, det gör det verkligen. Nästan lite för mycket ibland ;) Men det är det ju verkligen synd att klaga på!
Carolina Edvinsson