Månadsutvärdering - November
 
Böcker som lästes i november:
Anna Roos - Lika i döden
Mats Strandberg - Den helt sanna julsagan om kentauren som ville hem
Pascal Engman - Eldslandet
Peter May - Entry Island
Mons Kallentoft & Markus Lutteman - Bambi
Per Gustavsson - Sen kom vintern
Liv Strömquist - Den rödaste rosen slår ut
David Yoon - Planeten Frank

Varav egna: 4
Varav lånade: 4

Bästa boken: Sen kom vintern
Sämsta boken: Eldslandet

Antal köpta: 0

Kommentar: Jag har nått mitt läsmål för i år, 80 lästa böcker. Det är inte så dåligt ändå. Uppnått med god marginal dessutom. Har dock märkt att det är något som har släppt i och med detta, en stress kring läsningen som jag inte ens visste att jag hade. Som jag känner nu så kommer jag nog att dra ner lite på lästempot resten av året, kanske till och med se en Tv-serie? Man måste faktiskt inte läsa Varje dag, man måste inte hinna läsa tre böcker i veckan och man kommer ändå aldrig hinna ikapp med alla de där böckerna som man skulle vilja läsa. Så mitt mål för resten av året? Läsa mindre. 

Böcker som ej recenserades på bloggen: 
-