Månadsutvärdering februari + mars
Karin Slaughter - De fördärvade
Samuel Bjørk - Ugglan dödar bara om natten
Mons Kallentoft & Anna Karolina - Albino

Varav egna: 4
Varav lånade:

Bästa boken: Ledsen
Sämsta boken: Albino

Antal köpta: 0

Kommentar: Som ni ser blir det inte så väldigt mycket läst nuförtiden och att jag inte har gjort februari eller mars månads sammanfattning förrän nu visar hur lite datortid jag faktiskt har nuförtiden. Jag sitter i princip aldrig vid datorn, om det inte är för att recensera någon bok. Och det blir det ju heller inte så mycket av med nu eftersom jag läser ganska lite sett till hur det brukar se ut. Jag har helt enkelt ingen lust. Jag hoppas att det kommer tillbaka med full styrka snart! 

Böcker som ej recenserades på bloggen: 
Nicola Slater - Var är min tröja?
Per Gustavsson - När prinsessor går på äventyr
Maria Nilsson Thore - Alla tre får plåster
Sanna Borell - Sagan
Emma Adbåge - Femtikronorskrämen
Åsa Mendel-Hartvig - Otis bråkar
Johanna Olsson - Ett barn mer eller mindre det spelar väl ingen roll? 
Julia Donaldson - Detektivhunden
Hannah Arnesen - Nattens konditori
Karin Palmquist - Ingen bil ingen krokodil