Månadsutvärdering - Juni
 
 
 
Böcker som lästes i juni:
Alex Gino - George
Petrus Dahlin - Spöknät
Nora Roberts - På slaget tolv
Kristina Ohlsson - Mios blues
Dasha Tolstikova - Mitt år av längtan
Christine Lundgren - Jag lever, tror jag
Magnus Nordin - Hemsökta
Per Nilsson - Som hund som katt
Roxane Gay - Bad feminist
Barbro Lindgren - Jättehemligt
 
Varav egna: 6
Varav lånade: 6
 
Bästa boken: Som hund som katt
Sämsta boken: Jag lever, tror jag
 
Antal köpta: 18
 
Kommentar: Att jag har blivit usel på att recensera böckerna jag läser märks ju tydligt. Någon vidare motivation till det har jag inte heller i dagsläget, även om det är bra för det egna minnet! och nu börjar vi gå mot sommar och det känns ännu längre bort. För något år sedan tog jag faktiskt sommaruppehåll från bloggen, det är kanske något som tåls att tänka på igen. För att liksom få tillbaka gnistan. För att det ska bli roligt.
 
Filmer som recenserades i juni:
-
 
Ej recenserade på bloggen:
Per Lange - Bennys hemliga rapporter
Grethe Rottböll - Vulkanen och kalven som Po räddade
Kjell Thorsson - Hitta nallen
Viveca Sjögren - Den andra mamman
Ulf Stark - Elmer kock
Mia Nilsson - Hugo: Äntligen semester
Emelie Andrén - Nisse och Nora säger förlåt
Katrin Wiehle - Min trädgård
Lasse Anrell - Vi och dom andra
Stephanie Blake - Inte simhallen!
Stina Wirsén - Död