Månadsutvärdering - Juni
 
Böcker som lästes i juni:
Emelie Schepp - Broder Jakob
Sofia Lundberg - Ett frågetecken är ett halvt hjärta
Kristina Ohlsson - Henrys hemlighet
Shivaun Plozza - Ditt hjärta är mitt
Eva Eriksson - Julia gillar djur
Niklas Natt och Dag - 1793
Cilla & Rolf Börjlind - Sov du lilla videung
Belinda Bauer - De vackra döda
Kiera Cass - Sirenen

Varav egna: 5
Varav lånade:

Bästa boken: 1793
Sämsta boken: Sirenen

Antal köpta böcker: 0

Kommentar: Juni månad blev väl en helt okej läsmånad, kan inte säga att jag är besviken men jag är inte heller positivt överraskad. Det blev ungefär som jag hade tänkt mig. Kommande månader kommer det inte att bli mycket läst, sommar och semester till trots, då vi har välkomnat in en ny familjemedlem (!) och jag kommer med andra ord inte att sova så bra om nätterna kommande typ året? Men vad gör väl det? Nu är det mer barnfokus och mindre läsfokus som gäller.

Böcker som ej recenserades på bloggen: 
Stephanie Blake - Nej, låt bli!
Sofia Rådström - Kom nu, Sickan!
Sofia Rådström - Dela med dig Sickan!
Anna-Clara Tidholm - Alla får åka med
Katerina Janouch - Ingrid och pappa
Sara Bergmark Elfgren - Jag är inte sjuk!
Tony Ross - Jag vill ha kalas
Kajsa Gordon - Farligt Kjelle
Marcus-Gunnar Pettersson - Rädd som en hare, dum som en gås
Per Gustavsson - När prinsar stannar hemma