Månadsutvärdering - Juli

Varav egna: 11
Varav lånade: 1

Bästa boken: En helt vanlig familj
Sämsta boken: Kaj lär sig rida

Antal köpta: 8

Kommentar: Det var länge sedan jag hade en sådan fördelaktig statistik gentemot mina egna böcker. Jag behöver ju inte avlöja att det knappast rör sig om några hyllvärmare utan snarare nyinköp, så egentligen är det ju inte så mycket att stoltsera med. Annars en hyfsad månad rent läsmässigt tycker jag nog ändå med framförallt många bra deckare. Värt att lyfta fram är också att om jag inte hade läst En helt vanlig familj så hade Inuti huvudet är jag kul seglat in som månadens bästa bok, väl läsvärd med andra ord! 

Filmer som recenserades i juli:
-

Böcker som ej recenserades på bloggen:
Regina Schwartz - När små djur blir arga
George Johansson - Mulle Mecks minsta bok: På väg
Tove Jansson - Mumin: Vem får blomman?
Rod Bengtsson - Barnens sånger: Gröna samlingen
Eva Lundberg - Den silvriga barnkammarboken
Alex Latimer - Är jag din?
Jenny Karlsson - Äppelresan
Stina Wirsén - Vem bestämmer?